1 Mart 2012 Perşembe

NEDEN KOŞUYORUM?

Müzik evrenseldir ya, insanları birleştirir ya,
O halde müzik paylaşmaya bir gönderilik ara verip ve sizlere yardımlaşma, dayanışma ve sosyal sorumluluk adına kendinizi gösterebilecek bir fırsat sunuyorum...

Nedir bu, ecnebicesi "Charity Run" olan olan Yardımseverli Koşusu"

Evet Ben Yardım Severlik Koşusu Yapıyorum...

Yani;

Bir çoğunuzun bildiği gibi, yaklaşık 4-5 yıldır uzun mesafe yarışlarına hazırlanıyorum ve katılıyorum. Koşmaya başladıktan bir süre sonra ve katıldığım ilk yarıştan itibaren koşarak bağış toplayabilmemizi sağlayan ADIM ADIM OLUŞUMU (www.adimadim.org) koşucularından biriyim.
Her yıl mart ayı yaklaşırken çok heyecanlanıyorum çünkü Runtalya Maratonu’nu , sadece kendim için değil, bu imkâna sahip olmayanlar için de koşarak tamamlamaya ve bağışarınızla hedefime ulaşmaya çalışıyorum
04 Mart Pazar günü Runtalya 2012 Maratonu’nda Yarı Maraton 21 KM Koşusu’nu TOG( Toplum Gönüllüleri Vakfı) yararına “Anahtar Gençlerin Elinde” projesine destek vermek için koşuyorum.

Neden TOG ve Anahtar Gençlerin Elinde Projesi:
Gençlerin sosyal sorumluluk projeleri eğitimleri almalarını ve toplumsal değişimi hedefleyen projelerini sürdürülebilir kılmak için...
Böylece hem ihtiyaç sahiplerinin hem de gençlerin hayalleri gerçek olsun…

Toplumsal barış hepimizin hayali, hepimizin çabası dünyanın daha iyi bir yer olması için adım adım harekete geçiyoruz, toplumsal değişimi yaratan gençleri destekliyoruz!

Bir gencin bir sosyal sorumluluk projeleri eğitimi alması için 30 tl.
Bir gencin tüm sosyal sorumluluk projeleri eğitimlerini alması için 90 tl.
Bir topluluk ya da kulübün (ortalama 21 genç) bir sosyal sorumluluk projeleri eğitimi alması için 630tl. Bağış yaparak destek olabilirsiniz.

Yapacağınız bağışlar direkt TOG’un hesaplarına olacak, AdımAdım üyesi koşucu olarak ben de bu bağışların takibini ve yerine ulaşmasını sizler adına üstleneceğim. Benim takibini kolaylaştırabilmem için bağış yaparken şu yolu takip edebilirsin:
Açıklama: AAO – Kerim Kürkçü (koşucu Adı) – Bağışcı ADI SOYADI

AŞAĞIDAKİ INTERNET ADRESİNDEN KREDİ KARTI İLE BAĞIŞ YAPABİLİRSİNİZ.
HAVALE VE EFT İÇİN TEGV BANKA HESAP NUMARALARI

TOG BANKA HESAP NUMARALARI
ALICI ADI :Toplum Gönüllüleri Vakfı
BANKA ADI : Garanti Bankası Bağlarbaşı Şubesi (422)
TL HESAP NO: 6296674
IBAN : TR89 0006 2000 4220 0006 2966 74

TOG ile ilgili daha ayrıntılı bilgilere aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz:
- İnternet sitesi: www.tog.org.tr
- Mali Raporlar:
http://www.scribd.com/collections/3127971/Toplum-Gonulluleri-Vakfı-TOG-Mali-Denetim-Raporları (Şeffaflığın bir göstergesi olarak bağımsız denetim şirketi tarafından hazırlanan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder