21 Aralık 2010 Salı

Bir Giriş Müziği

Burada sadece bana keyif veren müzikleri paylaşacağım. Eğer blogu takip ederseniz bazen başınız şişecek, bazen meditasyonda gibi hissedeceksiniz. Ama dikkatle incelerseniz bu blogdaki bütün seslerin içinde ortak bir dil bulacaksınız. İşte ben de bunu paylaşmak istiyorum. Blogda uzun uzun yazılar olmayacak, hatta bloga koyduğum videolar da zaman zaman linkleri bozulduğu için işlemeyecek ama hep birlikte idare edeceğiz.
Bir giriş yazısına müzik de eklemek gerekli diye düşündüm:

Fischerspooner'ın Sweetness'ı ilk dinlediğim günden bu yana aldığım müzik çalan bütün aletlerde hep ilk dinlediğim şarkı olmuştur. Bu nedenle blogum giriş yazısını
Fischerspooner Sweetness'a ayırıyorum.



Sweetness, Fischerspooner #1 albümünün açılış parçası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder