27 Aralık 2010 Pazartesi

Caribou - Swim


2010 yılının bitmesi için geri sayım başlamışken ben de bu yılın müzik raporumu hazırlmaya başladım. Takip ettiğim sitelerdeki listeleri gözden geçirdim. Elbette bir sürü gözden kaçırdığım albüm çıkmış, dinlenmiş, değerlendirilmiş. Durur muyum? Elbette duramadım hemen kaçırdıklarımı yakalamaya çalıştım. İşte son keşfim. Caribou'nun Swim Albümü.
Caribou Kanadalı müzisyen Daniel Victor Snaith'in bir projesi. Diğer projesi de Manitoba.
Albümde ne mi hoşuma gitti? Bir kere soundu mükemmel bunun yanında kullandığı sesler çok yenilikçi geliyor. Daha metalik tonlar var. Kimi zaman akışkan kimi zaman tıkanıyor gibi. Tıkandığında çıkan sesler ile akışkanken çıkan seslerin bütünlüğü çok çarpıcı. Biraz ilginç bir yorum oldu ama ben sadece hissettiklerimi paylaşıyorum unutmayalım ;)

Şarkı listesi şöyle:

"Odessa" – 5:15
"Sun" – 5:44
"Kaili" – 4:41
"Found Out" – 3:18
"Bowls" – 6:20
"Leave House" – 5:11
"Hannibal" – 6:14
"Lalibela" – 2:25
"Jamelia" – 3:58

Bowls için James Holden'in bir mix'i de var. Dinlemenizi öneriyorum.
2010 biterken iyi ki Caribou'yu keşfetmişim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder