10 Eylül 2011 Cumartesi

GOTYE - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)

Melodik olmaya takıldım galiba bu aralar. Çocukluğumdan gelen melodileri duyduğum anda birden kapılıyorum etkisine. Bazen de tanıdık gelen şeyler sadece müzikte değil sözlerde de karşıma çıkıyor. Gotye'nin son albümünde Kimbra ile düet yaptığı Somebody That I Used To Know'u da ofiste 10lar kez dinlemek zorunda kaldığımda ilk başta sadece müziğindeki o çocuksu tınılar ve aksak ritmiyle dikkatimi çekmişti. Bir günde okadar çok dinledim ki sonunda şarkıdan nefret eder olmuştum. Bu nefretin elbette bir meraka dönüşmesi kaçınılmazdı. Öyle de oldu. Merak edip sözlerine kulak verdiğimde, birden şarkıyı sevmeye başladım. Sonra Klibini izledim. Klip ile albüm kapağındaki benzerlik ve dil bütünlüğü hoşuma gitti. Ayrıca Klipte M. Gondry etkisi de yok değil değil mi? Araştırmadım ama belki de yönetmeni Gondry'dir.
Tüm albümü dinledim. Albüm benim tarzım değil ama Somebody That I Used To Know şu sıralar listelerimin üst sıralarında.


2 yorum:

  1. Kesinlikle ; müzik sözler ve klip farklı bir kombinasyon var Gotye aslında başarılı ayrıca Kimbra gibi bir sesle yapılan düetin etkisi de inkar edilemez..

    YanıtlaSil
  2. Fakat, sanki Gotye bundan başka birşey üretemeyecekmiş gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil